Vineri voi fi operator call center și am un motiv foarte bun să vă conving să mă sunați! :D

Contrar așteptărilor, nu am luat-o complet razna, doar am acceptat o provocare foarte faină lansată de CGS: voi fi operator call center pentru câteva ore și vă voi spune și vouă cum mi s-a părut experiența.

De ce v-ar interesa asta?

Pentru că mă puteți suna vineri, 22 mai, între orele 12:30 și 14:30 la unul dintre aceste numere de telefon – 0215293849/ 0215293848 – iar eu vă voi răspunde la orice nelămurire legată de outsourcing sau despre compania CGS. Adică, dacă vă interesează domeniul în mod deosebit sau pur și simplu vreți să știți ce înseamnă „outsourcing”  din curiozitate, pe mine trebuie să mă sunați vineri. 🙂

Dacă nu sunt la telefon, nu vă faceți griji, deoarece cu siguranță va răspunde unul dintre cei 9 colegi bloggeri de suferință. :))

În plus, dintre toți cei care ne vor suna vineri, 5 dintre voi vor primi, prin tragere la sorți, 50 de euro, așa că eu zic că e o afacere bună să ne chinuiți puțin la telefon și să primiți și bani pentru asta. 😀

Despre outsourcing nu vă dau mai multe detalii că tocmai d-aia voi fi operator call center vineri.

Acestea fiind zise, aștept cât mai multe telefoane vineri și baftă la tragerea aia la sorți!

8 Trackbacks / Pingbacks

  1. #SunăUnBlogger pe liniile speciale de la CGS și poți câștiga 50 de Euro
  2. #sunaunblogger si afla secretele | Spi-oana
  3. Ce e outsourcing? #SunăUnBlogger și câștigă! - Monichis
  4. #SunăUnBlogger și poți câștiga 50 de Euro | Sorin Tudor
  5. #SunăUnBlogger - CGS Romania
  6. #SunăUnBlogger - întrebări și răspunsuri de call-center - Monichis
  7. Campania #SunăUnBlogger și-a desemnat „interlocutorii” câștigători - CGS Romania
  8. Bianca Ceică – Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.